F I C T I O N

R E V I E W

T U T O

S Z E N I T H
FOLLOW


"So what if this worldly dunya full of obstacles . It's not even Jannah .”
- N

"Everyone grows as long as they live with time . But only some of them learn from it ."
- Hlovate
"Hidup ni kena pakai neraca Tuhan, hukum Tuhan . Bukan neraca dan hukum manusia ."
- Hlovate
Welcome!

Fadhlin. 18.
Growing and changing are parts of life .
*will update once a week*

written: Sunday 28 December 2014 @ 00:13 ✿
2 comment[s]


Assalamualaikum .

Entah kenapa terdetik hati ingin berkongsi rasa hati ilham kurniaan Ilahi di laman blog . Terfikir betapa ruginya tidak menyebarkan segala rezeki,bisikan hati yang telah Allah kurniakan .

Aku bukan budak sekolah agama, tidak pernah langsung kaki ini dijejakkan ke mana-mana SMA . Jauh sekali bukan budak sastera . Tidak .

Aku budak biology .Mungkin itu gelaran paing sesuai bagiku . Alhamdulillah Allah izinkan aku bersekolah di sebuah sekolah sains berasrama penuh . Tapi sekarang aku sudah menamatkan alam persekolahan alhamdulillah tapi masih menunggu dan menanti panggilan ke mana-mana IPT, moga Allah permudahkan .

Medan tarbiyyah aku mungkin agak berbeza . Sepanjang perjalanan aku, Allah hantarkan manusia-manusia ajaib yang membantu dalam proses pembentukan diri aku yang sekarang . Ibu bapa aku sendiri, ustaz, ustazah yang tinggi kesabarannya, senior yang tak jemu berceramah dekat telinga aku yang sedia degil, kawan-kawan yang bertahan dengan perangai aku, Alhamdulillah , Allah hadiahkan buku-buku yang alhamdulillah mudah aku hadam, proses dan cernakan buat pegangan hati yang masih tercari-cari identiti diri .

Jadi ini warkah aku . Dunia aku mungkin . I'll write in both malay and english . Depends . Aku masih baru, salah silap harap ditegur . Terimalah salam aku . Salam seorang musafir .

May Allah bless .
Blogger Rasya | nurulrasya.com said...

Keep writing. I found your posts very interesting but at the same time ada isi.

Kbye

 
Blogger Unknown said...

Sure thanks ^^

 

Post a Comment