F I C T I O N

R E V I E W

T U T O

S Z E N I T H
FOLLOW


"So what if this worldly dunya full of obstacles . It's not even Jannah .”
- N

"Everyone grows as long as they live with time . But only some of them learn from it ."
- Hlovate
"Hidup ni kena pakai neraca Tuhan, hukum Tuhan . Bukan neraca dan hukum manusia ."
- Hlovate
Welcome!

Fadhlin. 18.
Growing and changing are parts of life .
*will update once a week*

written: Thursday 2 April 2015 @ 23:41 ✿
1 comment[s]




Waste your time and you waste your own life .

No update for a long time cz I keep on thinking . Talking to real people . Watching lots of dramas and animes . Not reading too much lately . Running away from my own passion of writing . That kind of attitude actually kills me . 

* * * * *

Mata ralit memerhati skrin galaxy tab . Scrolling newsfeed . Hujan masih tak henti turun . Tangan menggaru kepala yang tidak gatal . Macam mana aku nak balik ni ?

Hati terdetik untuk log masuk ke laman blog ceritera . Draft dibuka satu persatu-satu . Entah kenapa aku tak mampu habiskan setiap penulisan dan publish . No mood ? 

Bukan . 

Sebab aku tak mampu nak publish bukan sebab tu . Sebenarnya aku tak mampu nak bertanggungjawab atas apa yang aku tulis . Aku tak capai lagi tahap character cerpen yang aku tulis . Entah . Aku rasa perlahan-lahan peribadi yang cuba aku bina daripada dulu hilang . 

That character of a good productive muslim . 

Tunduk . Jernih air mata yang mengalir di sebalik cermin mata . Nafas ditarik perlahan . 

Reflecting . 

Muhasabah diri .







Labels:

Anonymous Anonymous said...

saya muhasabah diri :-)

 

Post a Comment